خبر - 1-1

موفقیت ، امید ، سرگرمی

...این وبلاگ سعی داره تا با ارئه راهکارهای زیبا شما را به زندگی خوب دعوت کنه ...

 

علمی : دومین حفره لایه ازن در جنوبگان
ناسا و سازمان ملی اقیانوسی و اتمسفری آمریکا اعلام کرده اند که افزایش دمای هوای بالای قطب جنوب موجب پدید آمدن دومین حفره کوچک ازن در 20 سال گذشته شده است . حفره کوچک ازن در قطب جنوب که دومین حفره کوچک ازن در 20 سال گذشته تلقی می شود در روز 22 سپتامبر ( 31 شهریور ماه ) به اوج اندازه خود رسید ، امسال متوسط اندازه این حفره به 9/17 میلیون متر مکعب می رسد . بر اساس اعلام سازمان ملی اقیانوسی و اتمسفری در آمریکا ، اندازه این حفره ازن در ماه سپتامبر / شهریور به 2/21 میلیون متر مکعب رسید ؛ ابعاد ی که با ابعاد آمریکای شمالی برابری می کند بزرگترین حفره ازن در سال 2000 به اندازه 9/29 میلیون متر مکعب ثبت شده است .
اجتماعی : برگزاری « جشن طلاق » در تالارها ممنوع است
اخیرا ً برخی از رسانه ها از ورود « جشن طلاق » به فرهنگ ایرانی ها خبر دادند ! در این جشن ، برخی زوج ها به مناسبت جدایی از یکدیگر کیک طلاق می برند ! در واقع آنها با این کار می خواهند بگویند که مرحله جدید زندگیشان چندان هم تلخ و سیاه نیست و به یک نوع آزادی و رهایی رسیدند .
در گزارش رسانه ها آمده بود که برخی سعی دارند این جشن ها را به تالارهای عروسی بکشانند و مانند ازدواج شکل رسمی به آن بدهند و از آن مد بسازند .
مدیر یکی از تالارهای پذیرایی در پاسخ به این سوال که آیا حاضر به برگزاری « جشن طلاق » در مجموعه خود است ، گفته بود : برای ما فرقی نمی کند ، ما پولمان را می گیریم حتی برای این کار مجوز هم لازم نیست . البته عده دیگری هم بر این باورند که برگزاری چنین مراسمی در تالار آنها برکت و روزیشان را به باد می دهد و چنین جشنهایی را میزبانی نمی کنند . رییس اتحادیه پذیرایی گفت : پدیده نابهنجار طلاق همیشه زشت و مذموم بوده و خواهد بود .
خسرو ابراهیمی افزود : این گونه مراسم بیشتر در آن سوی آبها متداول است و نمیتواند بعنوان کالای فرهنگی وارد کشور ما شود . در جامعه ما افرادی که به دلایلی تن به طلاق می دهند ، سعی می کنند این موضوع را از دیگران پنهان دارند ، آنوقت ما چگونه می توانیم بپذیریم که عده ای با برگزاری جشن ، جدایی خود را در بوق کنند ؟
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:,ساعت19:37توسط اصغر محمودی | |